Lirik Lagu Nilam

Dengar Lagu

NILAM

Membaca dan belajar amalan hidup mulia
Jadikanlah panduan wawasan anda
NILAM program membaca memberikan semangat
Membaca dengan jaya budaya kita

Bina tabiat membaca matlamat NILAM kita
Ganjaran yang diberi tidak terhingga
Jadi Rakan Pembaca juga capai Jauhari
Pembaca yang bestari anugerah diberi

NILAM NILAM anugerah NILAM
Menerangi Jalan suram
NILAM NILAM anugerah NILAM
Idaman pembaca jaya

Membaca dan belajar amalan hidup mulia
Bina tabiat membaca matlamat NILAM kita
Dunia indah sekali pasti lebih berseri
Amalan membaca menjana minda bestari

About these ads

32 Respons

  1. best nya lagu ni!!!
    cya cuka lagu ni!!

  2. nilam kita nak tana nama nilaam

  3. video nilam nie x der ke??
    nk dgar lgu nieyh la..
    cmne hah??

  4. hahahahaha gile lawak dowh lagu ni. last2 ttibe je NILAM.hahahahhahahaha

  5. wow……..best nyer lagu nie
    x kan x der video???
    x kan x der lagu????
    haiiiiii pelik pelik pelik

  6. 9utr8yu8u8urtytrt87ryuiyjtryr7y

  7. ade la kt youtube tebgok la hahaha

  8. lisa awk sekolah mane?

  9. 22222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

  10. wah superb song lah i love to sing this song very much

  11. wah, best nyer lagu tu..

  12. wah bagus lah lagu nilam………………………

  13. Es0k kne nyanyi tp fie tluper..si0t nyea..tp best guk r lgu neyh hahha! N0t bad,

    Tilam!

  14. n i l a m

  15. semangat nya bes lah lagu nie tak percaya

  16. gedik siot lisa

  17. lagu best sangat

  18. lagu ni best la

  19. best lagi lagu suasana hariraya best sangat sangat

  20. best la lagu ni orang yang x tahu maksud die je kate x best tu le orang suruh belajar bersungguh-sungguh x nak ……………………….tengok maksud nilam pun x tahu

  21. AKU NAK HARING LAGU SUASANA HARI RAYA UNTUK SEMUA

  22. memang terbaik betul lagu nilam ni aku kaisih markah untuk lagu ni ialah 5 persent

  23. suasana hariraya plak 100 persent

  24. lagu malaysia truly asi plak 100 persent jugak

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: